5 maanden stage Gran Canaria

Eten met kakkerlakken..

Vandaag gingen we eerst in de comedor ontbijten. Drama.. Er liepen kakkerlakken over de borden, bestek, door de yoghurt en over het buffet. Achter het eten lag de dode kakkerlak, de ham was volledig uitgedroogd en de kaas was bezweet. Dus we hebben maar een paar droge broodjes gegeten. We hadden ook onze eerste werkdag vandaag en wisten niet waar en hoelaat we ergens moesten zijn, dus hebben we ons maar om 10 uur bij de receptie gemeld. Daar kwamen wij gelukkig iemand van de animatie tegen en die nam ons mee. Hij legde van alles uit en we moesten daarna kiezen of we kinderen of volwassenen gingen doen. Uiteindelijk is Rosalie kinderen gaan doen en Milena en ik de volwassen. We hebben boogschieten gedaan, schieten, bingo, tennis, jeu de boules en sjoelen. Ik moest in plaats van jeu de boules mee naar een ander deel van het hotel om daar de paella en sangria demonstratie te doen, in een Spaanse jurk met een hoed..... had ook nog me nikes eronder aan dus zag echt top haha! Tussendoor hadden we eigenlijk een uur, maar vandaag twee uur omdat we niet hoefden te oefenen voor de show. Dus rosalie en ik hebben lekker in onze pauze aan het zwembad gelegen. Toen we klaar waren met werken zijn we meteen het zwembad ingedoken en hebben we daar nog even gelegen. Vervolgens hebben we wat paella gegeten in de comedor en zijn toen naar onze kamer gegaan om even op te frissen. Daarna hebben we de taxi gepakt naar Puerto Rico en hebben we boodschappen gedaan. Cornflakes en noodle soepjes om een beetje normaal te kunnen eten. We zijn daarna weer terug gegaan en beetje bijtijds naar bed gegaan. Morgen mogen we weer aan het werk! Buenas noches. X

Carla

Buenos dias Girl,
Wat een verhaal zeg, krijgen de klanten ook van die vieze borden te eten, hoe ziet de keuken eruit, er is waarschijnlijk geen keuringsdienst van waren op dat eiland.
Gelukkig kunnen jullie in de supermarkt je honger stillen.
Is dat meisje met het oventje ook bij jou op de kamer? Wel handig vooruitziende blik van haar moeder.
Ik ben blij dat jullie het toch leuk hebben en je hebt natuurlijk een enorme steun aan elkaar.
Lieve Kim ik ga weer proberen te slapen, Hermoso dia chica del diaxxxxx

Carla

Nog even, wat had ik je graag in die Spaanse jurk met hoed en Nikes gezien, is er een foto van gemaakt???
Dag,dag xxxx

lousstort@hotmail.com

Had al veel via Skype gehoord, maar vind het super leuk je verslagen te lezen. Wat super dat je het leuk hebt en dan dat fantastische weer. Maar goed dat je niet Brussel als stageplaats gekozen hebt. Dikke x