5 maanden stage Gran Canaria

Sorry!

Sorry dat het zo lang duurde voor dat ik weer iets op me blog plaats. Maar we doen zo veel elke dag dat wanneer ik thuis kom ik helemaal gesloopt ben en geen zin meer heb om te schrijven. Daarom komen er nu ook een paar dagen in een. Dag 4 Van 10-18 gewerkt, daarna even boodschappen gedaan in Puerto Rico. Dag 5 Van 10-18 gewerkt. Was een hele lange sportieve dag! 1 uur Zumba, 1 uur aqua gym en 1,5 uur waterpolo. Na het werk zijn we even wat gaan eten in de comedor en daarna meteen de taxi gepakt en weeer boodschappen gedaan in Puerto Rico. In de avond hadden we de club dance. We eerst iedereen zo ver proberen te krijgen om met ons mee te dansen. Een hele boel mensen wilden niet, maar uiteindelijk stonden we nog met aardig wat mensen op de dansvloer. We moesten voor de overgebleven mensen de macarena dansen, 'hey baby', ai se eu te pego en follow the leader. Het was echt super leuk, maar ook onwijs warm want je staat met alle warme spotlights op je gericht te dansen. Dag 6 Vandaag eindelijk een dagje vrij. Eerst aan het zwembad gelegen en daarna toch maar met meiden van Gloria Palace Royal naar het strand gegaan. Na een tijdje gingen zij weg en ben ik nog even gebleven. Eigenlijk best lekker in je eentje! Rond een uurtje of 6 ben ik weer terug gelopen naar het hotel en heb ik wat gegeten. In de avond ben ik met Milena uit geweest in Puerto Rico. Drank is zo goedkoop daar... Dag 7 Heerlijk de hele dag uitgebrakt op het strand.. En in de avond alleen nog een drankje gedaan en shisha. Dag 8 Van 10-18 gewerkt. Zumba, aqua gym en nog een uur fitness. Daarna even wat geprobeerd te eten, was niet te eten. Dus we gaan zo voor de volgende ronde om 10 uur. Dan komt het 'lekkere' eten.. ben benieuwd.. Xxx

Reacties

Reacties

Carla

Dag Girl,

Wat heb je weer een leuk verslag geschreven, al die dingen die jullie doen zoals zumba??? is dat voor de klanten????Wat is jullie functie eigenlijk. Volgens mij is deze job geen straf. Nou meisje heel veel werk en vrije tijds plezier.Dag Girl, xxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!