5 maanden stage Gran Canaria

Dag 1

Vanmorgen om 5 uur was ik op schiphol en om 6.55 zouden we gaan vliegen, maar ivm vertraging van de koffers vlogen we wat later. We hadden  een overstap in Madrid en daarna vlogen we door naar gran canaria. We stapten uit het vliegtuig en werden verwelkomt door het warme weer en meneer van gloria palace die ons naar het hotel bracht. Tijdens het rijden vertelde hij het een en ander over gran canaria. Toen wij aankwamen bij het hotel moesten we even wachten en kregen we onze kamer passen en werd ons een korte rondleiding door het hotel gegeven. We kregen toen ook voor het eerst onze kamer te zien.. Het was echt even een paar keer heel erg slikken, vooral omdat de kamer klein is en  je hem deelt met nog twee anderen (Milena en Rosalie). Ook het delen van de badkamer is even wennen, maar we hebben net de 'buren' ontmoet en zijn hele aardige meiden. Na dat we alle koffers neer hadden gezet en alles een beetje ingedeeld hadden gingen we Puerto Rico verkennen en ook gelijk even wat boodschappen doen. Het is een heel leuk klein plaatsje waar je eigenlijk alles hebt. Toen we weer terug in het hotel waren hadden wij een gesprek met Ernesto, de manager van het hotel, hij legde ons van alles uit over het hotel en de werkzaamheden  en we moesten ook nog een paar papieren tekenen. Vervolgens gingen we nog even skypen met het thuisfront en daarna weer op pad. We zijn naar het strand van Amadores gelopen en hebben daar nog wat gedronken bij een strandtentje. En natuurlijk even een duik in de zee genomen (per ongeluk met al onze kleding aan..). Daarna zijn we terug gelopen naar het hotel en zijn lekker ons bed in gedoken. Adios! ????

Carla

Nou ja joh wat leuk wel fijn dat het een beetje overzichtelijk is.
Je zal je weg ( bijv. MacDonald hoop ik niet is slecht voor je) Snel gevonden hebben. Vandaag verder de boel verkennen offfff strand geniet ervan, dag. Girl xxxx