5 maanden stage Gran Canaria

Alles is gratis....

Vanmorgen hebben we eerst onze animatie kleding opgehaald. Daarna zijn we naar Puerto Rico gegaan om daar een Spaanse simkaart te en halen en wat te eten. Toen hebben we een taxi gepakt naar het hotel en hebben we onze strand spullen gepakt en zijn richting het strand gelopen. Het was echt heerlijk weer en het water was ook echt super lekker! We zijn daar uiteindelijk de hele dag gebleven en hebben in de avond hapje gegeten bij Ciao Ciao, een heerlijk Italiaan op het strand met super gezellige werknemers. Na het eten gingen we terug naar het hotel, even gedouched en omgekleed en vervolgens weer naar Puerto Rico. We gingen even kijken hoe het 'uitgaanscentrum' van daar was, super gezellig alleen vreselijk vervelende mannetjes die je overal naar binnen proberen te sleuren. Free drinks, free cocktails, free shots, van alles tot dat je het echt besteld. En wij zijn er volledig ingetrapt net als de rest van de mensen die we daar binnen tegen kwamen.. Dit gebeurd ons dus NOOIT meer :). Weer wat geleerd hier. Na een tijdje hebben we maar weer een taxi terug naar het hotel gepakt, want morgen onze eerste werkdag als animatiòn. Heel benieuwd! Xxxx

Carla

Lieve Kim,
Wat een ervaring zeg, gek he dat je er toch in intuint die lui zijn zo geraffineerd. Een stel onervaren meiden kun je wel een poot uitdraaien, Stom want je gaat er nooit meer naar toe. Nou Girl wat een spanning jullie eerst werkdag. Dag,dag xxxxxxxx